miercuri, 10 decembrie 2008

Comunic atat de usor cu unii... si atat de greu cu altii....

Ce interesant este cum cateodata simt ca parca as cunoaste pe cineva de cand lumea... si atunci comunicarea vine atat de usor si atat de firesc....

In subconstient simt ca pot avea incredere... simt ca mintea celuilalt si a mea isi transmit semnale si atunci cuvintele ajung mult-mult mai tarziu... pe cand deja s-a perceput mesajul.

Eu cred in intuitie, in sentimente transmise... poate si in telepatie... Nu de putine ori ma gandeam la cineva si tocmai atunci suna ori isi facea cumva simtita prezenta.

Sigur ca am tendinta sa imi placa cei cu care am ceva in comun... ori cei pe care ii admir pentru ca au ceva ce eu nu am... Cand intalnesc persoane cu un simt al umorului extraordinar, apoi sunt coplesita si mi-s simpatici de-a dreptul. Cand intalnesc inteligente fantastice ori vreo istetime surprinzatoare, raman masca si sunt inhibata, ma simt mica-mica si nu pot comunica deloc. Ascult doar ce spun si nu am curaj destul sa intru in vorba... Am patit-o nu demult sa fiu intr-un grup si sa remarc 3 persoane deosebit de destepte. Spuneau lucruri extrem de „la fix”, lucruri pe care daca m-as fi gandit o vreme, poate as fi reusit cumva sa le spun, dar nicidecum atat de rapid si atat de bine sincronizate cu situatia in sine. Cu doua dintre ele nu am reusit niciun contact, intrucat nu ma simteam in stare decat sa le ascult si sa ma minunez. Cea de-a treia insa, era si deosebit de comica si atunci asta a salvat situatia si am putut comunica pana in final... si inca destul de bine.

In mod ciudat, nu intotdeauna aleg persoanele cu care ma aseaman... uneori fac alegeri total opuse tiparului meu si descopar oameni intr-adevar minunati desi la prima vedere s-ar zice ca nu am avea nimic in comun.

Nu imi plac justificarile si explicatiile... de ce am ales asa.. de ce nu imi place cineva. Insa am patit-o sa imi justific alegerile, sa gasesc motive intemeiate pentru care am ales ceva sau pe cineva... insa am facut asta in momentul in care nici eu nu eram convinsa ca fac bine ceea ce fac si incercam astfel sa gasesc plusurile si sa demonstrez ca sunt mai multe decat minusurile.

Cand ceva scartaie.... incep o remediere imediat ce o sesizez ca e o problema... dar se poate intampla sa nu stiu unde anume e problema si sa nu fiu pe faza sa o ajustez la timp.... si astfel... pierd oameni... Daca vorbim de ajustare, apoi ajustarea aceea trebuie sa fie din ambele parti, altfel nu se poate obtine succes pe deplin.

Chiar daca in suflet simt... si sunt convinsa de cineva... Doamneeee ce greu este cand sunt dezamagita si increderea e spulberata... Nodul din gat sufoca si lacrimile curg involuntar.....

Niciun comentariu: