joi, 12 martie 2009

Paharul cu bucurii


Expresia - cliseu : "Priveste partea plina a paharului"... e adevarata... ce-i drept, dar mult prea uzata....

Acum am auzit una noua (poate doar pt mine e noua....)... "Priveste paharul din perspectiva cerului".... indiferent de nivelul de lichid existent... privit de sus.... de foarte sus... pare plin... Apoi daca abordam asa problema, inclusiv stropii de la final sunt suficienti pt a forma o imagine de plenitudine.....

Ma gandesc la altceva.... se intampla de foarte multe ori sa se rastoarne un pahar, o canitza de cafea.... cu oricat de putin lichid existent... si se face un adevarat dezastru in jur... pateaza, miroase puternic, murdareste (daca sunt caiete sau carti...e si mai aiurea... pe tema de casa - lol)...

si de la cat de putin continut.... stropii ajung peste tot.... (am patit-o cu un pahar intreg de must ajuns pe covor si a fost najpa de tot)... (sau sange...bleah!!... m-am taiat ft putin la un deget dar m-a speriat si am inceput sa scutur mana incat am murdarit toata bucataria.... )... daca laptele da in foc, apoi ai ce curata aragazul.....

Gandind asa.... apoi fiecare bucurie micutza, din canutza de la cafea, vazuta din avion, pare la fel de mare ca si un castron de la supa... deci.... de sus, totul e nisip... de acolo, nu mai conteaza fiecare microgram, fiecare micrometru........

2 comentarii:

nicoleta dragan spunea...

a, cat de mult imi place sa vad lucrurile din "perspectiva cerului"... nu m-am gandit niciodata asa; multumesc! :)

My Rain in November spunea...

@ nicoleta dragan: intr-adevar, in felul acesta ne putem simti norocosi inclusiv pt o scanteie. si eu multumesc pt vizita si pt comm :)