sâmbătă, 11 aprilie 2009

tanti Mrs. McCluskey de-adevaratelea


Am patit azi ceva cat se poate de interesant. Am mai zis eu ca sunt genul de persoana care face analogii, gaseste asemanari intre oameni si alea alea.

In fine. Veneam pe strada si m-am oprit langa un magazin care avea afara o lada frigorifica pt inghetata. Nu eram prea convinsa daca sa iau sa nu ceva, ma uitam inauntru sa studiez marfa... si aud parca-parca ceva vorbe. Evident ca aveam castile insa cineva imi vorbea ft insufletit. Le-am scos discret (din respect) si o femeie imi tot dadea ponturi cam ce ar fi mai bun de luat. M-a pus sa ii citesc preturi (cam grea operatiunea, din moment ce trebuia sa identific sortimenele dupa cate o poza langa care erau puse si preturile), apoi a comentat si chiar a injurat (mai finut, ce-i drept) pe cei care au marit pretul de anul trecut. Tot scotocea prin maldarul de acolo, alegea ceva si apoi reschimba.... I-am zis totusi ca ar fi cazul sa inchidem lada pt ca am tinut-o suficient deschisa si probabil va veni careva sa ne atraga atentia. Reactia ei a fost doar un semn lejer din mana... insa imediat descopera o caserola nemaivazuta, pe care ma indeamna sa o deschidem ca sa vedem cum arata inauntru.

Am ramas uimita! (Uitasem sa precizez ca pana atunci, discutia s-a desfasurat cu nasul intre inghetate, fara sa ii vad si ei nasul.) Insa cand a sugerat sa desigilam cutia, sigur voi fi avut o fata socata si cand dau cu ochii de ea, imi face smechera cu ochiul! M-am blocat apoi si mai tare. Era leit
Mrs. McCluskey din serialul cu Nevestele Disperate. Exact figura si stilul acela de nemultumita sugubeata si pregatita de o alianta cu mine. Mi-a zis ca doar ce-i asa mare lucru daca deschidem o cutie (evident, cutia o tineam eu deci eu trebuia sa o deschid). I-am facut voia, am studiat amandoua forma dinauntru, am fost ambele de acord ca e prea mult "alb" acolo si am pus-o apoi la loc.

Ne-am despartit cat se poate de prieteneste.... asta dupa ce fiecare din noi a ales cate o cutie la intamplare, nestudiata atent nici pe dinauntru si nici pe dinafara :P

2 comentarii:

Unknown spunea...

"fiecare din noi a ales cate o cutie la intamplare, nestudiata atent nici pe dinauntru si nici pe dinafara" de catre voi! Poate că alţii sau altele înaintea voastră au făcut la fel! Au deschis cutia de îngheţată pe care ai cumpărat-o ca că vadă cât "alb" e! SINCER, nu e un gest cu care să te lauzi! Oricât de stranie ar fi "coincidenţa" eu nu m-aş fi lăsat păcălit! Dacă îngheţata aia pe care o deschid eu şi o pun înapoi capătă salmonela şi îmbolnăvesc ceva copil nevinovat!?

My Rain in November spunea...

@ Andrei HorvatMarc : nici pe departe nu-i laudabil si dovedeste ca nu am taria necesara de a refuza pe cineva, chiar fiind vorba de un necunoscut.

Evident, cand acceptul (din politete) poate conduce la urmari periculoase, este grav de-a drepul.

In apararea mea, pot spune ca.... am ramas "căscată" de la postarea anterioara :-s iar Mrs. McCluskey m-a cam manevrat...