duminică, 10 mai 2009

Povestea cu Rabinul din Buhusi


..... o stiu de mica, de la parinti. E un fel de banc, de fapt.

Un biet taran merge la rabin sa se planga de viata grea pe care o duce, ca are familie prea mare intr-o casa prea mica, gospodarie saracacioasa si alte cele. Rabinul il sfatuieste sa adune toate gainile pe care le are si sa le mute cuiburile in casa. Zis si facut. A doua zi revine bietul om, mai necajit decat era inainte si rabinul il sfatuieste sa aduca si porcul in casa. Zis si facut. Zilele trec si pe rand este adusa vaca si apoi oile. Taranul era terminat psihic si se plange si mai jalnic la rabin. Acela ii spune sa scoata oile din casa si sa revina maine.... etc... pana ce in final toate animalele sunt eliberate. Taranul era acum atat de fericit si de multumit ca are casa goala incat viata ii parea usoara de-adevaratelea.

Facand alegoria, viata mea s-a complicat saptamana trecuta mai rau decat mi-as fi putut imagina vreodata. Sufletul imi era pustiu tocmai pentru ca nu puteam sa fac nimic... nu eram eu cea care sa iau deciziile... decat sa le respect. Postarea trecuta a fost doar o mica refulare din ceea ce am indurat. In fine...

La fel cum fiecare zi aduce surprize bune sau rele, printr-o minune adevarata... planul care era menit sa ma darame s-a sistat !!! si viata mea si-a reluat cursul de mai-nainte. Atata eliberare simt... atata dragoste de viata... doamneee

(poate a fost o lectie tocmai pt a-mi aprecia actuala viata... dar nedreapta, categoric)

Acum ca sunt linistita si impacata, am descoperit ceva tare interesant :) Cumparasem un nou sortiment de dischete demachiante tocmai la inceputul perioadei mele de chin si nu observasem ... desi le folosesc atat de des. Cand colo, pe ambalaj e o fatza zambitoare, optimista si frumos machiata. Am ramas trasnita cand am vazut....

Toate ca toate... ce bine-i sa-ti fie bine... si ce important e sa apreciezi binele din fiecare moment... Pacat ca numai suferintele ne mai atrag atentia asupra lui....

PS. o piesa vesela si tare draga Gwen Stefani - Now That You Got It


2 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Bine ca ti-a revenit zambetul pe buze!
O seara frumoasa iti doresc!

My Rain in November spunea...

@ valy : 10x! si pt vizita :)